בניית אתרי וורדפרס

558344-PKPBTQ-197
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin

כמה יתרונות שיש לוורדפרס מבחינת קידום אתרים בחיפה שלדעתי אפשר להשיג במערכות אחרות אבל הגישה ליצור את הדברים האלו לא כל כך נוחה ובוורדפרס זה קורה מאוד מהר:

  1. בליבה שלה ומול גוגל היא מוגדרת כמערכת בלוגים, אפילו שהתפתחה מאוד,
    גוגל רואה בלוג ומגדיר אותו כספק תוכן = פלוס טבעי.
  2. לכל פוסט יש רצף של חיבורים – החל מתגית, קטגוריה ועד שם כותב, זמן פרסום ופינגים –
    הדברים האלו במשולב גורמים לגוגל להכיר מהר מאוד ולאנדקס מהר מאוד אתרי וורדפרס.
  3. בעזרת תוספים כגון headspace2 וwordpress SEO מקדמי אתרים לוקחים את היכולות המובנות במערכת
    כגון קטגוריות ותגיות וגורמים לאלמנטים כגון כותרות להפוך לדינאמיות במיוחד

.
היום אתרי אינטרנט מהווים את חלון הראווה העיקרי של עסקים רבים בעולם ובמקרים מסוימים, אתר האינטרנט מהווה את ליבו העסק (כמו במקרים של חנויות וירטואליות, אתרי תוכן ופורומים וספקי שירותים וירטואלים). מאמר זה ינסה להתוות את העקרונות המרכזיים אשר עלינו להתחשב בהם כאשר אנו מתכננים את אתר האינטרנט של העסק שלנו. להלן השלבים המרכזיים בתהליך ההקמה של אתר אינטרנט, החל באיפיונו, גיבוש המבנה, העיצוב וההקמה. מומלץ להתחיל לבצע את השלבים הראשונים (1-4) באופן עצמאי, עוד טרם הפגישה עם חברות בניית אתרים בחיפה, המפתחים או המעצבים; בסופו של דבר, אף אחד לא מכיר את העסק שלכם טוב יותר מכם.

בניית אתרים בחיפה בניית אתר וורדפרס בחיפה

הגדרת תכלית האתר
לפני כניסה לפרטי האתר, גיבוש בניית אתרים בוורדפרס המבנה ועיצובו, ראשית עלינו לשאול מהי התכלית העיקרית של האתר שאנו מעוניינים לבנות ולאיזה קהל יעד היינו רוצים לפנות. האם אנו צריכים אתר תדמית? האם אתר מכירתי? האם מערכת קהילתית-תוכנית (פורומים, כתבות, קישורים וכו') הכוללת הצגה של תכנים ואינפורמציה או שילוב כלשהו של כל הנושאים הללו? קיימת חשיבות מכרעת להגדרה נכונה וממוקדת של תכלית האתר כיוון שהבנה זו תסייע לנו לבנות את האתר בצורה נכונה ואפקטיבית יותר. אתר תדמיתי, כשמו, אמור לשקף תדמית שהחברה רוצה להקרין ולכן ניטה לשים דגש רב יותר על ההיבטים האסתטיים של האתר ונבחר עיצוב נקי הממקד את הגולש בנקודות החוזק של החברה, העסק או המוצר. חברה בעלת טווח רחב של יכולות ותחומי עיסוק חייבת למקד את האתר שלה בהצגה בהירה וממוקדת של תחומי הליבה של העסק כדי שלא תתבדר ותאבד את תשומת הלב של הגולש עם עודף אינפורמציה. באתרי תדמית המשלבים תכנים (מאמרים, כתבות וחומר עיוני אחר) יש למצוא איזון בין הדגשים התדמיתיים שהוצגו לעיל, לבין יצירת נגישות נוחה לתכנים העיוניים שבאתר, זאת מבלי להעמיס על העיצוב התדמיתי והנקי. מעטים האתרים שהם בבחינת סוג אחד של אתר (מכירתי/תוכני/תדמיתי) ולכן לעיתים רבות נדרשת החלטה היכן על הקו שבין עיצוב ואסתטיקה לבין הצגת תכנים אנו רוצים למקם את האתר שלנו. אתר טוב הוא אתר שמצליח לאזן בצורה מיטבית את התכליות השונות בהתאם למטרות החברה.

הכר את המתחרים ואתרים אחרים מהתחום
ניתן ללמוד רבות מהאתרים של מתחרינו ושותפינו העסקיים, הן לחיוב והן לשלילה. מומלץ לשוטט ברחבי הרשת ולחפש נקודות שמצאו חן בעיננו באתרים אחרים הן במישור העיצובי והן במישור הפונקציונלי. היכולת לזהות את נקודות החוזק והתורפה של המתחרים תאפשר מיקוד נכון יותר של האתר בנקודות החוזק של העסק שלכם ומיצובו במקום תחרותי יותר אל מול עסקים מתחרים. מבחינת היבטים פונקציונליים, בדקו אילו אפשרויות מציעים אתרים אחרים לגולש כגון הצטרפויות לרשימת תפוצה, יכולות אינטרקטיביות, יכולת תגובה ומסירה של אינפורמציה מצד הגולשים, טפסים ייחודיים וכיוב'. אם אנו מעוניינים להציע שירות מסוים לגולש, ניתן לבדוק אתרים אחרים מהתחום בהיבטי ממשק משתמש (כמה נוח היה השימוש באתר, בדיקה של מערכת ההרשמה והאם המבנה אפשר שיטוט נוח באתר).

הגדרת יכולות פונקציונליות – מה אנו מעוניינים שניתן יהיה לבצע באמצעות האתר?
בנוסף ליכולת הטריוויאלית של הצגה ועדכון אינפורמציה בדפי האתר, עלינו לברר אילו יכולות נוספות אנו רוצים שהאתר שלנו יכלול: אם המטרה המרכזית היא יכולת יצירת קשר (אתרי תדמית לדוגמא), האם אנו צריכים טופס מיוחד להתקשרות?

בניית אתרים בחיפה מיפוי מבנה האתר

לאחר שבחנו מהי תכלית בניית אתרים בחיפה האתר, צפינו בכיוונים אפשריים והתרשמנו מהתחרות, ניגש למלאכת איפיון האתר. נקודות פתיחה טובה היא הגדרה ראשונית של האגפים השונים באתר, לדוגמא, אגף מוצרים ושירותים, אגף לקוחות ושותפים, אגף אודות החברה וכיוב'. עוד לא נדרש פירוט של כל דף ודף אלא מבט כולל מגבוה על המבנה הסכמתי של האתר. האם הוא משקף את תחומי החברה בצורה טובה? רצוי לא להעמיס באגפים אלא לקבץ נושאים דומים תחת אותו אגף כדי להקל על ההתמצאות באתר. לאחר מיפוי המבנה הכללי של האתר, נעבור להגדרת הדפים השונים שירכיבו את האתר. חלק זה יכול להתבצע בשיתוף חברת בניית האתרים או מפתח האתר שיוכל להמליץ על דרכים פרקטיות שונות להצגת המידע. התוצר העיקרי של שלב זה הוא תפריט האתר. גיבוש התפריט יסייע לנו לבחון האם החסרנו נושאים חשובים מהאתר והאם המבנה מציג באופן מיטבי את הנקודות והמידע שאנו מעוניינים להעביר באמצעות האתר?
בשלבים הראשונים של הקמת האתר, לא תמיד ברור לנו מה יהיה היקפו הסופי או באיזה מידה נרצה לפתח אותו בהמשך. במקרים כאלו, מומלץ לבחור במערכת דינאמית שתאפשר לנו בעתיד שינוי של האגפים, התכנים והתפריטים באתר (לקריאה אודות ההבדלים בין אתרים סטטיים לדינאמיים, לחצו כאן). שלב מיפוי מבנה האתר יעזור לנו גם להבין מהם המסרים העיקריים שאנו מעוניינים להעביר באמצעות האתר, אם מדובר באתר תדמיתי, או מהן הפונקציות החשובות ביותר שאנו רוצים שיקבלו מקום בולט באתר.

 

 

צרו איתנו קשר

מלאו את הטופס ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם עם הצעת מחיר משתלמת

TGmedia ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט

הירשמו ליעוץ ותאום
פגישה ללא התחייבות