Designer at work

עיצוב לוגו בחיפה

עיצוב לוגו בחיפה הוא חלק בלתי נפרד מהחברה, מוצר או בית עסק כלשהו. זהו חלק מהתדמית שבית העסק בונה ולכן חשוב להשקיע בו זמן ומאמץ בעיצוב נכון ומתאים. עיצוב לוגו אמור להיות מזוהה לחלוטין עם המוצר שאתם מייצרים, להעביר את המסר שאתם רוצים להעביר וליצור אצל הלקוח זיהוי שלכם עם עיצוב הלוגו. ישנם לוגו של חברות שמוכרים ואין צורך בהסברים, ויש עיצוב לוגו שלא נחקק בזיכרון מסיבות שונות.  הוא חלק מרכזי וחשוב בכדי לבנות מותג מסויים, חברה או עסק.
הדבר הראשון שהלקוח נתקל בו בעסק הוא הלוגו. לוגו יכול להימצא על השלט בכניסה לחנות , באתר של העסק, בפרסומות , בכרטיס הביקור, במכתבים  וכד'. הלקוח מסתכל על הלוגו כחלק מההתרשמות הראשונית על העסק  וכל בעל עסק ירצה לשדר רושם ראשוני אמין ומקצועי. לכן קיימת חשיבות רבה של עיצוב לוגו לעסק מתחיל.

יכול לכלול את שם המוצר בלבד- כלומר את האותיות שמרכיבות את שמו. הוא יכול גם לכלול דימוי גרפי כלשהו- תמונה, ציור או כל דבר אחד. כדאי לבדוק שלא בחרתם או עיצבתם לוגו שדומה לעיצוב לוגו בחיפה של חברה אחרת. לעתים דימויים ויזואליים נחקקים בראש ולאחר מכן לא זוכרים מהיכן הגיעו, וחבל. מעצב גרפי איכותי יוכל לעזור לכם בתחום, לבצע מחקר שוק בנוגע לתחום שלכם וכמובן להכיר לוגו אחרים. כמו כן חשוב לרשום את עיצוב לוגו שלכם כסימן המסחרי שלכם, כדי שאחרים לא יוכלו להשתמש בו.

עיצוב לוגו בחיפה – הסבר

כמו כן, הלוגו צריך להיות מודפס הן בצבע והן בשחור לבן, ולכן אם בחרתם עיצוב לוגו צבעוני, בדקו כיצד הוא נראה בשחור בלבד. לוגו מקסים וצבעוני עלול להיראות מוזר ולא קשור כשהוא מופיע בצבע שחור, והדבר יכול להיות בעיה בהמשך, כשתעמדו בפני הדפסה אפשרית בשחור בלבד- מטעמי תקציב או טעמים טכניים. כיום מרבית המעצבים ממליצים על לוגו שמשלב בין שם המוצר, החברה או בית העסק לבין אלמנט גרפי כלשהו, ולא להסתפק באלמנט הגרפי בלבד. כך ישולב שם העסק בעיצוב הלוגו- והלקוח יזכור הן את הצורה של הלוגו והן את שם החברה או המוצר שלכם.

לוגו הינו אלמנט ויזואלי המכיל שם מוצר או חברה, הבא לייצג את המוצר או העסק אליו הוא שייך.עיצוב לוגו בחיפה מקובל מורכב משם החברה והסמל המייצג אך יכול להכיל רק את שם החברה, רק את הסמל המייצג או את שניהם יחדיו.

 

צרו איתנו קשר

מלאו את הטופס ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם עם הצעת מחיר משתלמת