Searching Engine Optimizing SEO Browsing Concept

קידום אורגני מקצועי

קידום אורגני מקצועי – כך זה מתבצע

תוכן אינטרנטי הוא משחק רשת שלם! המטרה הסופית: להגיע ראשון לראש טבלת התוצאות של גוגל, כדי שהגולש יקליק על האתר שלכם. הוראות המשחק: יש להשתמש בשכל, תבונה והנחיות מנוע החיפוש כדי להתקדם שלב אחר שלב. ביצוע קידום אורגני מקצועי הוא משחק שבו משתלבים כמה אלמנטים חשובים כדי להצטיין ובמטרה לספר ללקוחות שהעסק שלכם נמצא מתחת לאף, קרוב לבית ומקום העבודה במרחק נסיעה קצר.

קידום אורגני מקצועי ובכלל הוא ביטוי אינסופי של מאמצי השיווק הדיגיטליים. אמנם תמיד נרצה להיות ראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל ולהפוך להיות הכי רלוונטיים לקהל הלקוחות הפוטנציאליים, אך כך גם המתחרים הרבים והאחרים שרוצים בדיוק כמונו וכמוכם – לנצח את המשחק ולהישאר בטבלת ההובלות לטווח כמה שיותר ארוך. לכן כל מי שמבצע קידום אתרים חייב לשאוף לתחזוקה וליווי שוטף של האתר תוך ביצוע מעקבים, ניתוח נתונים ומקצה שיפורים מידי יום.

מה מצריך קידום אורגני מקצועי בגוגל והיכן הכל בכלל התחיל?

כשגוגל עוד היה מנוע חיפוש תמים וצעיר, הוא עבד כמו מכונת שידוכים לכל דבר. על כל אתר היה לכתוב מה הוא מספק ואם הגולש מקליד את אותן המילים באותו האופן – יש התאמה והתוצאה עולה לצפייה במיקום ראשון. כך כל אחד יכול היה לכתוב "חנות ספרים" או "מסעדה איטלקית" וליהנות מתנועת גולשים שחיפשו בדיוק את זה. אלא שכשמסה של חנויות ומסעדות ושלל עסקים הגיעו גם, גוגל החליט שיש מכאן והלאה להיות יותר ספציפיים וכך נולדו גם "חנות ספרים בחיפה" ו"מסעדה איטלקית מומלצת". היום במלאכת כל קידום אורגני, הוא דורש כמובן שתשלבו בין כלל המילים מהדור הישן והדור החדש, כדי שתהיה התאמה מושלמת לכל ביטוי שהגולש רק ינסה לחפש.

קידום אורגני מקצועי מקדם : המוח מאחורי הקלעים

המקדם שמבצע קידום אתרים אורגני מקצועי עובד משני הכיוונים: הוא גם מתאים את התוכן שבאתר לגולשים כדי שגוגל ישאב ממנו אלמנטים לדירוג גבוה בטבלת תוצאות החיפוש והוא גם נזהר שלא לפגוע בחוקים כמו שילוב מוגזם מידי של מילות מפתח או כתיבת משפטים שנשמעים מאולצים, לצורך המניפולציה על גוגל. לעומת קידום ממומן מקצועי, למשחק האורגני נדרשים הרבה יותר חשיבה ומקצועיות וכן כלים שכל מי שמבצע קידום אורגני מקצועי חייב לדעת לבצע: מחקר מילות מפתח, כתיבת תכנים ומאמרים מתאימים לתחום בו עוסק האתר, עמודי תוצאות עם כותרות בעלות מלל מסוים ובדיקת התוצאות שוב ושוב, תוך צבירת התקדמות עקבית ונחושה

צרו איתנו קשר

מלאו את הטופס ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם עם הצעת מחיר משתלמת