4 שלבים לביצוע קידום אורגני בגוגל בצורה נכונה

לקחת חברת קידום אתרים כדי לקדם ולהבליט ברשת את העסק שלכם? זה ממש פשוט!
אבל מה באמת החברה הזו עושה עבורכם? האם היא מבינה את הדרישות הטכניות שגוגל דורש? האם היא יודעת איזו פעולות לבצע קודם ואילו אחר כך? ומה חשוב שגם אתם תדעו בתחום כדי שתוודאו שמה שעושים עבורכם הוא אך ורק קידום מצוין?

לפניכם 4 שלבי קידום אורגני בגוגל שכדאי מאוד שתכירו:

    • לכל אתר יש היררכיה:
      עמוד ראשי (דף הבית) שתחתיו עמודי תוכן פנימיים. ככל שהדפים קרובים יותר בהיררכיה אל דף הבית – כך חשיבותם גוברת. על כן יש צורך בתבנית דפים טובה שמקשרת בין דף הבית אל העמודים הבאים בהיררכיה ומהם הלאה.

 

    • אם שוטטתם ברשת במטרה למצוא תשובות בנוגע למהלכי קידום אורגני, בוודאי שמעתם לא פעם את המשפט "התוכן הוא המלך". ככל שהתוכן באתר איכותי יותר ותואם את הפרמטרים של גוגל, כך הוא ישובץ במקום גבוה יותר. התוכן חייב להיות שימושי, עשיר וכולל היררכיית כותרות, תגי מטא ומילות מפתח מתאימות.

 

    • לקוד האתר חשיבות מכרעת מבחינת הדירוג בגוגל. על כן חשוב לבנות את האתר כבר מתוך מחשבה עתידית על קידום אתרים בגוגל ובאופן שבו מנוע החיפוש יזהה אותו כאטרקטיבי ובעל עדיפות גבוהה. זו הסיבה שחשוב לבחור חברת קידום אתרים מקצועית המבצעת גם בניית אתרים.

 

    • קידום אורגני נכון וטוב משתמש גם בקישורים חיצוניים שמפנים אל האתר שלכם. וכל המרבה – הרי זה משובח. ככל שיותר אתרים ואנשים ברשת ישלבו קישור ספיציפית לאתר שלכם, גוגל יזהה אותו כרלוונטי יותר וידרג אותו גבוה בתוצאות.

Share this post

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email
דילוג לתוכן